İADE KOŞULLARI

 

Ürünü nasıl iade edebilirim?

Kalite, hijyen ve tazeliğin büyük önem taşıdığı Lazika ürünleri titizlikle paketleniyor. Ancak taşımadan kaynaklanabilecek sorunları engellemek amacıyla, siparişinizi kargo şirketinden teslim almadan önce sipariş verdiğiniz ürünleri kontrol etmenizi rica ediyoruz. Hızlı bozulan ürünler, gıda ürünleri, tek kullanımlık ürünler nitelikleri itibariyle iade edilemeyecek ürünlerdir ve bu ürünlerde Alıcı’nın iade hakkından yararlanması mümkün olmayacaktır. Hediyelik eşya, kırılacak eşya vb. ürünlerde iade hakkının kullanılması, ürünün ambalajının açılmamış, bozulmamış ve ürünün kullanılmamış olması şartına bağlıdır.

Bozuk, açılmış, yırtılmış ambalajlı ürünlerimizi veya kırık, hasarlı olduğunu fark ettiğiniz ürünleri teslim almadan kargo şirketine iade etmeniz gerekiyor. Kargo şirketi ücretsiz olarak kapıda ürünleri teslim alıp tarafımıza teslim edecek, siz ayrıca bir ücret ödemeyeceksiniz.

İade etme süresi kaç gün?

Ürünler kargonuzun size ulaştığı günden itibaren 7 gün içerisinde iade edilebilir.

İade kargo masraflarını ben mi ödeyeceğim?

İade etmek istediğiniz ürünlerin kargo masrafını Lazika üstleniyor.

İade ettiğim ürünün ödemesi ne zaman yapılır?

İade ettiğiniz ürünler Lazika yetkilileri tarafından teslim alındığında size bilgi verilecektir. Bunu takip eden 7 iş günü içerisinde sizinle iletişime geçilecek ve iade süreci başlayacaktır.

İade etmek istediğim ürünleri hangi adrese göndermem gerekiyor?

İade edeceğiniz ürünleri Lazika; Düz mevkii, Düz Küme Evler Lazika No:75 Beyazkaya Köyü / Ardeşen / Rize adresine karşı ödemeli olarak gönderebilirsiniz.

İade için, satın aldığınız ürünün tahrip edilmemiş, kullanılmamış veya tekrar satılabilirliği bozulmamış olması gerekmektedir.

Teslimattan kaynaklanan problemler

Özel kargo firması ile yapılan gönderilerde, taşıma sırasında paketin zarar görmesi durumunda zarar Lazika tarafından telafi edilir.

Zarar görmüş paket durumunda;
Zarar görmüş paketler teslim alınmayarak teslimatçı firmaya tutanak tutturulmalıdır.

Eğer teslimatçı firma yetkilisi paketin hasarlı olmadığını düşünüyorsa, orada paketin açılarak ürünlerin hasarsız teslim edildiğini kontrol ettirme ve durumun yine bir tutanakla tespit edilmesini isteme hakkınız vardır.

Paket tarafınızdan teslim alındıktan sonra teslimatçı firmanın görevini layıkıyla yaptığı kabul edilmiş sayılır.

Paket kabul edilmemiş ve tutanak tutulmuş ise, durum, tutanağın sizde kalan kopyasıyla birlikte en kısa zamanda Lazika’ya bildirilmelidir. Lazika en kısa sürede yeni ve sağlıklı bir teslimatın gerçekleşmesini sağlayacaktır.

Size teslim edilen ürünler ilgili herhangi bir probleminiz olduğu durumda 0464 715 2227 numaralı Müşteri Hizmetleri Hattımızı arayabilir, [email protected] adresine mail atabilir ya da iletişim formundan yazabilirsiniz.

Dikkat: Siparişinizle ilgili her tür iletişiminizde mutlaka sipariş numaranızı bildiriniz.

Her ürünü iade edebilir miyim?

  • TTK gereğince gıda maddeleri, içecekler veya diğer günlük tüketim maddeleri için cayma hakkı bulunmamaktadır. Bunların dışında kalan orijinal ambalajı hasar görmemiş, kullanılmamış, kullanım hatası sonucu zarar görmemiş tüm ürünler iade edilebilir.
  • Ambalajı açılmış, kullanılmış ve tahrip edilmiş ürünlerin iadesi kabul edilmemektedir.
  • Hiçbir gerekçe belirtmeksizin yapabileceğiniz ürün iadesinin, ürünün tarafınıza teslim edildiği hali ile gerçekleştirilmesi gerekmektedir. Satın aldığınız üründe veya ürün ambalajında herhangi bir bozulma, açılma, kırılma, yırtılma, aksesuarlarında eksiklik ve sair hallerin tespiti halinde ürün iadesi kesinlikle kabul edilmemektedir.
  • Ürünün faturası gönderilmemişse, eksikse iade kabul edilmez. İade edilecek ürünlerin mutlaka ürün faturasının orijinali ile birlikte teslimi gerekmektedir.
  • Gerekçesiz ürün iadesi malın tarafınıza teslimini takip eden 14 günlük süre içerisinde ve yazılı şekilde yapılmalıdır.
  • İadesi yapılacak ürünler Lazika’nın çalıştığı kargo şirketleri aracılığı ile tarafımıza ulaştırılmalıdır.
  • Ürün, paket koruyucu bir ambalaj içerisine yerleştirilmeli ve kargo şirketinin etiketi ürün ambalajının üzerinde bulunmamalıdır. Ürünün ambalajında meydana gelecek olan deformasyon, ürünün tekrar satılmasını engelleyen durumlar arasında yer almaktadır.
Yukarıda belirtilen koşulları taşımayan ürün iadeleri kesinlikle kabul edilmemektedir. Siparişinizle herhangi bir durumda 0464 715 2227 numaralı Müşteri Hizmetleri Hattımızı arayabilir, [email protected] adresine mail atabilir ya da iletişim formundan yazabilirsiniz.
cultureSettings.RegionId: 0 cultureSettings.LanguageCode: TR